søndag 22. februar 2009

Thailand - Krabi town, Ao Nang og Phi Phi

Hei og hopp:)

Etter aa ha tibragt tre netter i Krabi town (som ikke var mye aa skryte av), dro vi videre til Ao Nang. Ao Nang var et veldig koselig sted, men vi fikk ikke akkurat folelsen av aa vaere i Thailand. Her var det nordmenn og svensker overalt. Selv skiltene flere steder var oversatt til skandinavisk. Stranden her var veldig fin, bortsett fra at det var mye maneter der paa ettermiddagen. Dette fikk Line bokstavelig talt merke paa kroppen.

Etter Ao Nang dro vi videre til Phi Phi, som er en liten oygruppe. Her var det sinnsykt fine strender og naturen var flott. Den ene dagen var vi paa baattur rundt oyene, hvor vi blant annet snorklet ved korallrev og besokte Maya Bay,der filmen "The Beach" ble spilt inn.

Videre tok vi ferje fra Phi Phi til Phuket. Akkurat naa befinner vi oss i Patong, og dette stedet er virkelig noe for seg selv. Ogsaa her er det mye turister, og det er barer og restauranter overalt. Dessuten tror jeg lommebokene vaare kanskje kommer til aa faa det litt vondt her. Her er det stoooore shopping-mulighteter. Det mest spesielle med Patong er nok kanskje Bangla Road. Paa kveldene forvandles denne gata til et enormt baromraade, og det er her man kan finne de etter hvert saa kjente "ladyboysa". Paa en del er det faktisk umulig aa se at de faktisk er gutter.

Vi blir vaerende her i Patong frem til lordag, saa reiser vi videre til Bangok.

Mange klemmer fra oss

Ps: Vi blir fortsatt veldig glade for kommentarer;)

4 kommentarer:

Maryanne sa...

HEI!!!! jeg har dessverre mistet facebooken min så kontakter deg her :) Håper alt går bra! Ser dere er i Thailand nå. Vi lander i Bangkok mandag om en uke (dvs 2 mars) Gleder oss heeeeeeeeelt syyyykt! Dere er jo der nede nå. Elsker Thailand altså. Tror jeg bare skal bli værende der :) Så trist dere ikke er der når vi kommer. Når reiser dere hjem??
Klem Maryanne

Maryanne sa...

Blei så sykt skuffa over Krabi by jeg og. Vi bodde der 2 dager før vi skulle reise hjem sist. Er jo ingenting der!! Helt utrolig kjipt. Er jo endel flere ting som skjer i Ao Nang. Det var der vi var når vi var med familien sist. Har dere vært på Princess beach på Rihley da? Det MÅ dere! Virkelig paradis! Er spent på hvordan Thailand blir lenger opp. Vi reiser først til Koh Samet også videre til Koh Chang! Er ikke såp mye liv som det er lenger syd, men det gjør heller ikke noe. Krabi kryr jo av svensker, spesielt på denne tiden. Har nok med han ene jeg har jeg ;) Patong var jeg i første gangen i Thailand. En del festing der som på Phi Phi. Men fest er jo gøy det og :) Neste år blir jeg med dere!

Anonym sa...

Så koselig og lese om hva dere gjør :) legg ut bilder da :D
Gleder meg til dere kommer hjem!
Klem

Reimah Watch sa...

so beautiful..Tailand..