søndag 15. februar 2009

Bilder Malaysia:)

Gutta paa tur:)
Hotellstranden:)
Paa baaturen vaares kjorte vi forbi en baat som sank. Som man ser gikk det veldig bra med personene paa baaten.


Paa den ene oya vi var fikk vi oppleve apene paa naert hold. De lop rundt benene vares, tok maten/drikka vaar og klatret litt paa oss. Veldig koselig:) Paa dette bildet ser vi mor steller barnet sitt:)



Noen vil veldig gjerne ha armbaandet til Line:)




Trappene ned til ferskvannsinnsjoen vi besokte.





Line som mater en elefant.






Utsikten paa vei opp i taubanen.
















En strand vi tilbragte en dag ved. Veldig koselig og lunch for alle fire til under femtilappen:)









Litt mating av kaniner maa til i en dyrehage.










Her er vi oppe i tvillingtaarnene:)












Utsikten fra bruen i tvillingtaarnene.











Her trudde vi at vi gikk inn paa en Beatles bar, musikken stemte, men stemninga var ikke akkurat som aa komme inn paa en engelsk pub.





























2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Line!!
Så heldig du er! Dere har jo opplevd kjempe mye;) Morsomt å følge med på bloggen deres da....mange morsomme og fine bilder.Nå snør det ute og den siste uken har det vært opp mot 16-17 kuldegrader.Jeg spillte nm kamp(fotball)igår med 15 minus og det var kaldt...nå er det blitt mildere da.Den siste uken har vi hatt arbeidsuke og det har vært kjempe gøy!Jeg har jobbet på gamlegrendåsen barneskole;) Jeg jobbet sammen med Henriette på 2.klasse trinnet.De er så søøøte:)2 av lærerene vi hadde har jeg selv hatt til lærer da jeg gikk der.Vi har holdt skøyte timer og trimrom timer. det har vært god erfaring...Den nye norsklæreren vår heter Olav og er 70 år gammel.Han er snill og kan mye(spesiellt litteratur historie).Han har vi også i udv.der forteller han mange morsomme historier fra yrket som lærer.,:)Mange liker han.Vi har fått Rune i geografi.Det er ikke like bra,men vi overlever.Ser fortsatt frem til at du kommmer tilbake!Men dere får ha en fin tur videre!!!Jeg har allerede begynnt å planlegge min jordomseiling når jeg blir voksen:)HEHE,Klemmmer fra Agnete:)ps.sorry hvis det ble litt langt...hehe:)

Tove sa...

Hei jenter.
Endelig kom det noe nytt. Ha ha. Har full forståelse for at dere hadde andre ting å ta dere av, og det er jeg glad for. Stian har fortalt en del, så det var moro å se bilder også. Her snør det og jeg har begynt på vinterferien. Var på konsert med High hopes i Hvittingfoss i går. Det var kjempebra, vi ble imponert. Det var godt å få Stian hjem igjen og det hadde vært fint å se deg igjen snart og. ha en fortsatt fin tur og pass godt på dere selv. Tove